Rezervační formulář
Zarezervujte si místo včas. Rezervaci vám potvrdíme e-mailem.
×
Všeobecné smluvní podmínky účasti na pobytové akci
- Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi poskytovatelem pobytových balíčků (dále jen „Organizátor“) a fyzickou osobou, která se účastní pobytové akce (dále jen „Účastník“).
Účastník odesláním přihlášky a uhrazením účastnického poplatku potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami, rozumí jim a bez výhrad s nimi souhlasí. - Rozsah služeb
Pobytový balíček zahrnuje služby specifikované v nabídce dané akce, zejména:- ubytování,
- stravování (formou plné penze),
- nápoje včetně alkoholických,
- program a zábavní aktivity organizované Organizátorem.
Účastník bere na vědomí, že součástí nabídky mohou být různé varianty ubytování (např. manželská postel, jednolůžko, sdílený pokoj), jejichž výběr je závazný a nelze jej bez souhlasu Organizátora po rezervaci měnit. - Doplňkové služby
Organizátor může nabídnout k základnímu balíčku i doplňkové služby, a to jak v rámci přihlášení, tak přímo na místě konání akce. Mezi tyto služby patří zejména:- parkování v areálu ubytování,
- možnost přechodu na jiný typ ubytování (např. dvoulůžkový pokoj pro páry),
- další nadstandardní služby dle aktuální nabídky.
Dostupnost doplňkových služeb není garantována a závisí na aktuálních kapacitních možnostech. - Platební podmínky
Rezervace je považována za závaznou až po uhrazení celé ceny pobytového balíčku ve výši uvedené v nabídce.
Platba probíhá bezhotovostně na účet Organizátora, přičemž variabilní symbol nebo poznámka uvedená v instrukcích slouží k identifikaci platby.
Organizátor nepožaduje zálohy ani dodatečné doplatky – platba probíhá jednorázově a v plné výši. - Storno podmínky
Účastník má právo zrušit svou účast na pobytu. V takovém případě mu náleží vrácení části účastnického poplatku podle níže uvedených podmínek:- Zrušení více než 30 kalendářních dnů před začátkem pobytu: vrací se 80 %
- Zrušení 14–30 kalendářních dnů před začátkem pobytu: vrací se 50 %
- Zrušení méně než 14 dnů před začátkem pobytu: účastnický poplatek propadá v plné výši
- Odpovědnost a chování účastníka
Účastník je povinen chovat se během pobytu slušně, zdržet se excesivní konzumace alkoholu a respektovat pokyny Organizátora, ubytovatele a jiných oprávněných osob.
Účastník odpovídá v plném rozsahu za veškeré škody, které způsobí na zařízení ubytovacího objektu nebo jinému účastníkovi.
Organizátor nenese odpovědnost za jakoukoli újmu na zdraví, majetkovou škodu, ztrátu osobních věcí či jiné následky jednání účastníka během pobytu. - All-inclusive režim
All-inclusive balíček zahrnuje jídlo a nápoje v běžném množství, odpovídajícím průměrné spotřebě jednoho dospělého účastníka.
Organizátor si vyhrazuje právo omezit nebo ukončit výdej konzumace osobám, které zjevně překračují přiměřenou míru, nebo které svým chováním ohrožují bezpečnost nebo komfort ostatních účastníků.
V případě vyčerpání zásob Organizátor nenese povinnost zajistit další doplňování. - Změny programu
Organizátor si vyhrazuje právo na změnu programu, typu ubytování, nebo poskytnutí jiných rovnocenných služeb v případě událostí vyšší moci, technických komplikací, onemocnění členů týmu nebo jiných okolností, které znemožňují plnění původního harmonogramu.
V případě takové změny nevzniká Účastníkovi nárok na náhradu škody, slevu ani odstoupení od smlouvy, pokud je dodržen minimální rámec poskytovaných služeb. - Fotodokumentace a osobní údaje
Během pobytu mohou být pořizovány fotografie a audiovizuální záznamy určené k marketingovým účelům Organizátora.
Účastník uděluje souhlas s pořízením a použitím své podobizny. V případě nesouhlasu je povinen o tom předem informovat Organizátora výhradně písemnou formou, a to nejpozději do začátku akce.
Účastník bere na vědomí, že Organizátor zpracovává osobní údaje v nezbytném rozsahu pouze pro účely registrace a organizace pobytu, a to v souladu s platnými právními předpisy (zejména GDPR). - Zrušení akce ze strany Organizátora
Organizátor si vyhrazuje právo zrušit pobytovou akci kdykoli před jejím zahájením, a to z jakéhokoli důvodu, včetně nedostatečného počtu účastníků, technických problémů, nepředvídatelných okolností nebo jiných důvodů, které znemožňují realizaci pobytu.
V případě zrušení akce ze strany Organizátora bude Účastníkovi vrácena uhrazená částka v plné výši do 14 pracovních dnů od oznámení zrušení.
Účastník nemá v takovém případě nárok na žádné další náhrady škody, újmy, ušlého zisku nebo jiné kompenzace. - Závěrečná ustanovení
Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí smluvního vztahu mezi Organizátorem a Účastníkem.
Odesláním rezervace a provedením platby Účastník výslovně potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami, porozuměl jim a bez výhrad s nimi souhlasí.
Právní vztahy neupravené těmito Podmínkami se řídí právním řádem České republiky. V případě sporu je místně příslušným soudem soud podle sídla Organizátora.